Minőségpolitika

Tisztelt Állampolgár! 

 

Munkánk minél jobb végzése érdekében fordulunk Önhöz: A kérdőív megválaszolásával kezdjünk, járuljon hozzá, hogy hatékonyabb, színvonalasabb ellátást tudjunk biztosítani minden hozzánk fordulónak!

Kitöltési útmutató: Kérjük kattintson az alábbi linkre, és a  kérdésre adott lehetőségek közül válassza ki az Önnek megfelelőt a válasz előtt lévő betűjel kiválasztásával.

A pontozott részre véleményét kérjük beírni! 

Tiszaújváros Városi Rendelőintézetre vonatkozó kérdőív:

 

https://docs.google.com/forms/d/18EXoBI7-tiFEJKlKVy6j6Mpk8YPgldY4KKG-32wUKQA/viewform?usp=send_form

 

Fiziko-és Balneoterápiás részlegre vonatkozó kérdőív:

https://docs.google.com/forms/d/1ja68G8chbgKUz7TNm120enokJRVzpOm6ZYt8Pcq8_No/viewform

 

Intézményünk alapvető célja, hogy a hozzánk forduló betegek, ellátásra jelentkezők igényeit folyamatosan magas színvonalon elégítsük ki úgy, hogy tevékenységünk- szolgáltatásunk minősége megfeleljen a velünk szemben támasztott követelményeknek.

 

Célunk elérése érdekében:

A teljes tevékenységi körünkre kiterjedő ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert alakítunk ki és működtetünk,

törekszünk arra, hogy a betegeink által igényelt valamennyi szolgáltatás minősége elégítse ki a minőségi követelményeket,

új szakellátási formák igénybevételénél figyelembe vesszük vevőink igényeit,

tevékenységünkkel szembeni követelmények kielégítése érdekében folyamatosan fejlesztjük szakmai tudásunk,

szolgáltatásaink minőségének folyamatos javítása érdekében szállítóinkat úgy választjuk meg, hogy a megkívánt minőségszintet folyamatosan biztosítani tudjuk,

szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeket felhasználjuk minőségi munkánk javítására,

az intézet vezetése, a szervezeti egységek és az egyes munkatársak kötelezettséget vállaltak, hogy a saját tevékenységüket a fentiek szerint végzik.

Mottónk:

Kiváló minőségi munka a kölcsönös bizalom jegyében!

 


Gyógyítóink

gyogyitok

Copyright © 2015. Tiszaújváros Városi Rendelőintézet